بسيار اتفاق افتاده است كه وارد اداره يا شركتي شده باشيد و نسبت به فضاي داخلي و دكوراسيون اداري آن حس بدي پيدا كنيد. به نظر شما مشكل كجاست؟ دو عامل تاثيرگذار در زيبايي دكوراسيون اداري وجود دارد كه اولي پارتيشن اداري و ديگري مبلمان اداري پرچين است. اين دو عامل ميتواند تاثير بسزايي در زيبايي طراحي اداري شما داشته باشد و همچنين به رشد كسب و كار شما و افزايش جذب مشتري كمك شاياني كند.
چگونه پارتيشن اداري مناسب با كسب و كار خود را تشخيص دهيم؟
پارتيشن ها در انواع گوناگوني ساخته ميشوند كه در ساخت آنها از متريال هاي مختلفي مانند: چوب، شيشه، ام دي اف و يا آلومينيوم استفاده ميشود. هركدام از انواع پارتيشن را ميتوان با بررسي شرايط محيطي در ابعاد دلخواه استفاده كرد. موضوع مهمي كه در اين مرحله وجود دارد، بودجه مورد نظر شما براي اختصاص دادن به خريد پارتيشن اداري است. پارتيشن ها از آن دسته محصولاتي هستند كه اگر با متريال مرغوب توليد شوند، ميتوانند ساليانِ سال براي شما كاربردي باشند. اگر بودجه كمي داريد ولي ميخواهيد پارتيشن مرغوبي را خريداري كنيد، ما به شما پارتيشن تك جداره پرچين را پيشنهاد ميكنيم كه از ويژگي هاي قابل قبول و خوبي برخوردار است.
مبلمان اداري مناسب را چگونه تهيه كنيم؟
اولين قدم براي خريد مبلمان اداري در نظر گرفتن ابعاد محيط مورد نظر شماست. بايد به اين نكته توجه كنيد كه بايد از مبلماني استفاه كنيد كه بيش از حد فضاي اتاق ها را اشغال نكند تا رفت و آمد به آساني صورت گيرد. از اين رو لازم است تا با طراحان و كارشناسان پرچين، مشاوره هاي مربوطه را انجام دهيد تا بتوانيد دكوراسيون اداري خود را به بهترين شكل ممكن، انتخاب كنيد.
اصول ست كردن پارتيشن اداري با مبلمان اداري
اگر به دنبال جذب اعتماد مشتري و فراهم كردن راحتي كارمندان خود هستيد؛ بايد از اصول هماهنگ كردن مبلمان اداري با پارتيشن اداري پيروي كنيد.
در نظر گرفتن نوع كسب و كار و همچنين جايگاه اجتماعي و فرهنگي شركت و مشتريان آن، به عنوان اولين قدم براي هماهنگ كردن اجزاي اداري محسوب ميشود. طراحي دفتركاري كارمندان از اهميت زيادي برخوردار است زيرا بهصورت مستقيم روي راندمان و بازدهي كار آن ها تاثير ميگذارد. پس زمان زيادي را صرف انتخاب بهترين طراحي دكوراسيون اداري براي دفتر كارمندان خود كنيد.
نكات مهم هنگام خريد مبلمان اداري و پارتيشن اداري پرچين
مبلمان اداري و پارتيشن اداري از آن دسته مقولاتي هستند كه بايد پس از بررسي هاي گوناگون و در نظر گرفتن تمامي شرايط، اقدام به خريد آن كرد. در اين قسمت نكاتي كه بايد به آن ها دقت كنيد تا بتوانيد انتخاب درستي داشته باشيد را براي شما بيان ميكنيم:
- محيط موردنظر خود را به درستي اندازه گيري كنيد.
- نياز هاي خود را اولويت بندي كنيد.
- مبلمان اداري بايد با پارتيشن اداري هماهنگي و هارموني داشته باشند.
- قبل از انتخاب، به توان مالي خود توجه كنيد.
- صندلي ها بايد قابليت تنظيم شدن ار داشته باشند.
- كفي صندلي اداري بايد نرم و راحت باشد.
- صندلي هايي كه براي كار با رايانه استفاده ميشود بايد به سمت عقب خم شود.
- در هنگام خريد پارتيشن به اندازه، نوع پارتيشن و نحوه قرار گرفتن آنها توجه كنيد.
- طراحي مبلمان بسيار اهميت دارد؛ از اين مسئله غافل نشويد!
- استفاده از رنگ هاي شاد در مبلمان اداري به شما كمك ميكند تا محيط شاداب تري را براي ارباب رجوع و كارمندان فراهم كنيد.
- جنس مبلمان را در اولويت قرار دهيد و از خريد محصول ارزان و بيكيفيت خودداري كنيد.
- بهينه سازي پارتيشن اداري را در نظر بگيريد.
- ارتفاع پارتيشن را به درستي انتخاب كنيد.
- با توجه به محيط مورد نظر خود پارتيشن را به صورت متحرك يا ثابت انتخاب كنيد.
- سبك پارتيشن را با توجه به نوع كسب و كار خود انتخاب كنيد.
- براي خاص جلوه دادن محيط اداري خود ميتوانيد از پارتيشن با شيشه سكوريت نشكن (پارتيشن شيشه اي) استفاده كنيد.
- هنگام انتخاب مبل اداري، رعايت اصل ارگونومي را در دستور كار خود قرار دهيد.
- چگونگي چيدمان مبلمان اداري در فضاي كار، اهميت بسيار زيادي دارد، در صورت لزوم از كارشناسان پرچين راهنمايي بگيريد.
- سعي نماييد از محصولاتي كه امتحان خود را پس داده اند، بيشتر استفاده كنيد.
پارتيشن اداري پرچين
پرچين نامي آشنا در زمينه صنعت پارتيشن سازي و طراحي دكوراسيون اداري است. شركت پرچين با سابقه اي ۲۰ ساله در توليد و نصب پارتيشن اداري دوجداره و تك جداره و توليد شيشه سكوريت با كيفيت و ارزان، توانسته لبخند رضايت مشتريان خود را بهدست آورد.