یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

طراحي دكوراسيون اداري شيك و مدرن با كمترين هزينه

۹ بازديد

يكي از عواملي كه تاثير زيادي در روحيه كارمندان و ارباب رجوع دارد، يك دكوراسيون اداري شيك و مدرن است. امروزه شركت هاي خصوصي و دولتي توجه فراواني به اين امر مي‌كنند؛‌ زيرا از تاثير آن به خوبي آگاه شده‌اند.

براي داشتن يك طراحي اداري مناسب، بايد عوامل زيادي را در نظر گرفت؛ طراحي دكوراسيون اداري يك كار پيش افتاده نيست كه هر كسي بتواند آن را انجام دهد.

يك اشتباه كوچك در انتخاب رنگ و متريال مي‌تواند تمامي سرمايه شما را به باد دهد! و نتوانيد به نتيجه دلخواه خود برسيد.

شركت پارتيشن پرچين داراي متخصصان فراواني در زمينه طراحي دكوراسيون اداري است كه تجارب فراواني در زمينه پارتيشن اداري و نصب و طراحي آن دارند.

اگر مي‌خواهيد بدون نگراني و دردسر، محيط اداري خود را به يك شركت شيك و مدرن تبديل كنيد، حتما همين الان با پريچن تماس بگيريد…

در اين پست مي‌خواهيم عواملي را به شما معرفي كنيم كه براي رسيدن به يك دكوراسيون اداري مدرن مي‌توانند به شما كمك شاياني كنند؛ پس تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد…

 

قدم اول: انتخاب پارتيشن اداري متناسب با نياز خود

در پست هاي قبل به معرفي انواع پارتيشن اداري پرداخته ايم، اما اگر مطالب قبلي را مطالعه نكرده‌ايد؛ هيچ نگران نباشيد. پارتيشن اداري به دو دسته كلي تك جداره و دوجداره تقسيم مي‌شود. اگر با بودجه كمي مي‌خواهيد دكوراسيون ادراي خود را تغيير دهيد، پيشنهاد ما به شما نصب پارتيشن اداري تك جداره پرچين است.

اما اگر مي‌خواهيد يك بار هزينه كنيد و سال‌ها از آن استفاده كنيد، پيشنهاد ما خريد پارتيشن دوجداره اداري است.

هر كدام از اين پارتيشن ها ويژگي هاي خاص خود را دارند و مي‌توانند با شيشه، چوب، ام دي اف، آلومينيوم و… تركيب شوند. در انتخاب هركدام از اين متريال ها بايد ساير عواملي كه در طراحي دكوراسيون مدرن نقش دارند را در نظر بگيريد…

قدم دوم: خريد پارتيشن اداري از يك توليدي معتبر

بعد از آن كه تصميم گرفتيد از كدام نوع پارتيشن استفاده كنيد، بايد با يك توليدي معتبر و با سابقه در اين زمينه ارتباط برقرار كنيد. شركت پارتيشن پرچين، حدود ۲۰ سال است كه در زمينه توليد پارتيشن اداري،‌ نصب پارتيشن اداري و طراحي پارتيشن سابقه دارد.

قدم سوم در طراحي دكوراسيون اداري: نور پردازي مناسب

نورپردازي آن‌قدر مهم است كه نبايد ساده از آن عبور كنيد. علاوه بر انتخاب پارتيشن اداري مدرن، محيط اداري بايد از نورپردازي خوبي نيز برخوردار باشد تا همه چيز به شكيل ترين شكل ممكن جلوه كند. اگر از پارتيشن دوجداره شيشه اي استفاده كنيد، كار شما در اين مرحله آسان تر مي‌شود؛ زيرا نور طبيعي به كمك شما مي‌آيد!

تاثير نورپردازي در دكوراسيون اداري بسيار مهم است؛‌ به‌طوري كه هر نقطه از محيط اداري بايد نورپردازي متفاوتي نسب به ساير جاها داشته باشد. نورپردازي بايد مسير رفت و آمد و محل مراجعه اصلي در اداره را خيلي خوب مشخص كند. نور پردازي بايد به صورتي باشد كه محيطي دوستانه و آرامش بخش را براي كارمندان رقم بزند.

قدم چهارم: انتخاب رنگي مناسب براي مبلمان اداري

از المان هاي مهم براي مدرن شدن محيط اداري، استفاده از مبلمان اداري است. شما بايد انواع مبلمان اداري پرچين و پارچه هاي مورد استفاده در آن ها را بشناسيد تا بتوانيد انتخاب درستي داشته باشيد. دوام مبلمان اداري يكي از نكات مهم است كه بايد به آن توجه كنيد.

ما به شما استفاده از مبلمان اداري كلاسيك را توصيه مي‌كنيم؛ با وجود اينكه قيمت بالاتري نسب به ساير مبلمان دارد؛ ولي در بدنه آن ها از چوب هاي منبت كاري استفاده شده است. مبلمان اداري كلاسيك خيلي خاص هستند و جلوه بسيار زيبايي به محيط مي‌بخشند.

قدم پنجم در دكوراسيون اداري:‌ خريد وسايل متناسب با ابعاد محيط

اگر محيط كوچيكي داريد بايد تا حد ممكن از وسايلي استفاده كنيد كه ابعاد كوچكي دارند و فضاي كمتري را اشغال مي‌كنند. توجه كنيد كه در اين محيط ها به دليل متراژ پايين نبايد از وسايل غير ضروري استفاده كنيد تا رفت و آمد سخت شود.

بهتر است از كمدهايي استفاده كنيد كه فضاي كمي را اشغال كنند و در عين حال جا دار باشند. در انتخاب ميز و صندلي بايد دقت كافي داشته باشيد تا تمامي فضا توسط ميز و صندلي اشغال نشود. اگر ‌از اصول طراحي دكوراسيون پيروي كنيد ديگر نيازي نيست تا نگران اين مسائل باشيد. اين كار را به متخصصان پرچين بسپاريد و از ديدن نتيجه كار لذت ببريد…

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.