یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

پارتيشن فريم لس

dastgahegoldoozi@gmail.com

پارتيشن فريم لس

۲ بازديد

كاربرد پارتيشن فريم لس پرچين در دكوراسيون اداري 

افزايش كارايي:

پارتيشن فريم لس اداري در محل كار به طور قابل توجه اي به سامان دادن هزينه ها كمك مي‌نمايد. ادارات و موسسات مختلف بسته به نوع فعاليتشان به پارتيشن بندي اداري نيازمند هستند. پارتيشن فريم لس در انواع متنوع از جمله: پارتيشن فريملس شيشه اي براي اتاق كنفرانس، پارتيشن فريم لس تكجداره آكوستيك براي اتاق مديريت، پارتيشن ام دي اف اداري براي اتاق پشتيباني و ساير موارد عرضه مي گردند. طراحي اداري اغلب بر اساس استاندارد مبلمان اداري و تجهيزات اداري صورت مي پذيرد. 

پارتيشن اداري فريم لس به راحتي مي تواند نور طبيعي را از خود عبور دهد و به فضاي كاري شما حداكثر انعطاف پذيري را ببخشد، همچنين از زيبايي فوق العاده اي برخوردار است. پارتيشن شيشه اي فريم لس مي تواند تكجداره يا دوجداره باشدو  براي فريم پارتيشن اداري فريم لس نيز مي توان  به منظور زيبايي بيشتر از فريم چوبي استفاده نمود.

معمولا پارتيشن شيشه اي فريم لس در قسمت مديريت و كنفراس مورد استفاده قرار مي گيرد؛ و به دليل ايجاد محيطي يكدست و باز بودن زاويه ديد، بسيار مورد توجه دفاتر كار و اداره ها است.

يكي از مهم‌ترين قسمت‌هاي اجراي پارتيشن شيشه اي فريم لس، شيشه آن است. پارتيشن شيشه‌اي فريم‌لس از شيشه و يراق آلات مخصوص ساخته مي‌شود و به نسبت انواع ديگر پارتيشن زيباتر است. گذشته از آن پارتيشن اداري فريم لس قيمت مناسب‌تري هم دارد. زيرا در آن بيشتر از شيشه استفاده مي شود كه نسبت به فلز ارزان‌تر است.

 

طراحان شركت پارتيشن اداري پرچين مطابق با سليقه شما و با بروزترين متريال هاي دنيا، پارتيشن فريم لس شيشه اي اداري را در كمترين زمان در دفاتر اداري شما طراحي و اجرا مي‌كنند.

هدف اصلي شركت پارتيشن پرچين ايجاد فضايي با پارتيشن بندي اداري، پارتيشن فريملس تكجداره شيشه اي، پارتيشن تكجداره و دوجداره براي بهبود  بخشيدن به محل كار است و اينكه شما را از دقدقه هاي بي سرساماني در شركت رها كند.

مناسب فضاهاي تيمي:

پارتيشن فريم لس شيشه اي به بهترين شكل كار گروهي را پشتيباني مي كند و چون پارتيشن فريم لس بيشتر از شيشه سكوريت تشكيل شده است؛ اين امكان را به شما مي دهد كه به همه كارمندان در حين كار ديد داشته باشيد. پارتيشن فريم لس شيشه اي را مي توان با سندبلاست راه مات يا مات كرد و لگوي شركت را روي آن درج نمود. با اين كار شما هويت يك سازمان را نمايان مي كنيد.

در پارتيشن فريملس، از تنوع بسياري برخوردار است و به شما اين امكان را مي‌دهد كه به راحتي خريد خود را انجام دهيد و با تم رنگ شركت فضايي كلاسيك، زيبا و كاربردي داشته باشيد.

 

كاهش هزينه ها:

شركت پارتيشن پرچين  توانسته با طراحي پارتيشن فريم لس تكجداره شيشه اي هزينه اي كه شما براي آكوستيك بودن صدا مي‌بايست متحمل مي‌شديد را با اجراي پارتيشن تكجداره شيشه اي آكوستيك، به اندازه قابل توجهي كاهش دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.